ORGANIZACIJA PRODUŽENOG BORAVKA

 

 

U našoj je školi produženi boravak organiziran za učenike 1. i 2. razreda. Dnevno trajanje produženog boravka je od 7,15 do 17,00 sati (nakon, odnosno prije redovne nastave ovisno o smjeni).

Trenutno su ustrojene tri skupine produženog boravka – 1. a, 1. b i 2. a/b razrednog odjela.

U produženom boravku učenicima su osigurana dva obroka; doručak ili užina i ručak.

Produženi boravak besplatan je za učenike, a roditelji financijski sudjeluju u cijeni prehrane sukladno svom materijalnom i socijalnom statusu te kriterijima za sufinanciranje prehrane učenika iz sredstava Općine Brdovec.

RAD U PRODUŽENOM BORAVKU

 

Rad u produženom boravku nije samo pisanje zadaće, igranje učenika i njihovo čuvanje. Radi se prilagodba nastavnih metoda s ciljem dobre organizacije slobodnog vremena i samostalnog učenja. Rad u boravku drugačiji od klasične nastave. Učiteljica u boravku određuje vježbe i zadatke pomoću kojih provodi sate učenja. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, proučavati, podučavati, pomagati … U produženom boravku povezuju se igra, učenje i rad.

Osim pisanja zadaća i učenja, u boravku djeca provode svoje slobodno vrijeme. Jedan dio vremena učenici provode samostalno, po slobodnom izboru (mogu pisati, crtati, gledati animirani film, igrati različite društvene igre, čitati lektiru ili štivo po svom izboru …).

Osim aktivnosti po slobodnom izboru učenika u vrijeme slobodnog vremena, učiteljice provode s učenicima različite tipove radionica – likovne, glazbene, komunikacijske i druge (npr. čitanje knjiga, slikovnica, pričanje humorističnih sadržaja, igre asocijacije, gluma, dramatizacija, ples, neobavezni razgovor o temama po izboru učenika

UČENICI U PRODUŽENOM BORAVKU

 

Rad u boravku snažno utječe na emocije učenika – sigurnost, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnja, pomaganje, odgovornost, znatiželja, samovrednovanje, osjećaj uspješnosti, snalažljivost, okretnost, pravo na pogrešku i prihvaćanje pogrešaka kod sebe i drugih.

Djeca su u produženom boravku svakodnevno četiri do pet sati. Uključujući vrijeme koje provode na redovnoj nastavi, djeca su gotovo 10 sati dnevno u školi. Frustracija i stres koji se javljaju i u boravku, sastavni su dio školovanja. Djecu se treba na to pripremiti. Djeca su u boravku drugačija nego na redovnoj nastavi. Umornija su u popodnevnoj smjeni, nemirnija, dekoncentrirana … Učiteljice u boravku najprije su mentori (potiču, pomažu i ohrabruju učenike) maze, tješe, rješavaju probleme … Odnos prema učenicima je roditeljsko-učiteljski.
Kroz individualne razgovore s učiteljicom iz produženog boravka roditelj saznaje kakvo je dijete u igri, kako usvaja gradivo prilikom uvježbavanja, koliko je spremno pomoći i kako prihvaća pomoć, kako reagira na umor, kakvo je u blagovaonici, koliko sudjeluje u održavanju urednosti učionice …. Sve su to vrlo važne stvari u razvoju djeteta. Roditelji i učiteljice u produženom boravku moraju surađivati prijateljski, jer dio roditeljske uloge preuzima upravo učitelj u boravku.

UČITELJICE U PRODUŽENOM BORAVKU ŠK. GOD. 2023./2024.

 

Ime i prezime / adresa e-pošte Razred
Božica Totić (Mihaela Krivak)  bozica.totic@skole.hr 1.
Kristina Novosel   kristina.novosel3@skole.hr 1. b
Vlasta Rukavina Špicer  vlasta.rukavina@skole.hr 2. a/2. b
Skip to content